ADIYAMAN SİNCİK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Genişletilmiş Zümre Toplantısı

27.02.2015 Cuma Günü Saat 14:00´ te Sincik ÇPAL binasında genişletilmiş Zümre Toplantısı yapılacak olup, gündem maddeleri her branş için ayrı ayrı çıkarılarak aşağıda sunulmuştur. Zümre başkanlarına gerekli tebliğin yapılması ve tüm öğretmenlerin (kadrolu, ücretli) katılmaları önemle rica olunur. 

 

Zümre Oluru: 

/meb_iys_dosyalar/2015_02/25113838_tamsayfafotoraf.pdf

 

 

 

 ZÜMRE BAŞKANLARI VE TOPLANTI OLURU: 

 

 

 

 

SİNCİK İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ -

EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GENİŞLETİLMİŞ ZÜMRE TOPLANTISI GÜNDEM MADDELERİ

 

 

FELSEFE BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

4.Konuların Müfredata uygun olarak zamanında bitirilip bitirilmeyeceği

5. I.dönem başarı durumunun değerlendirilmesi

6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar

7.II.dönem Felsefe dersinde  uygulamaya dönük neler yapılabileceği 

8.Felsefe Dersinde YGS Hazırlık deneme sınavlarında okulların genel durumunun  değerlendirilmesi

9.Başarının arttırılabilmesi için nelerin yapılması gerektiği konuları görüşülecektir.

 

 

 

 

İHL MESLEK DERSLERİ-Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

sosyal bilgiler Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

 

 Türkçe Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 fen VE TEKNOLOJİ Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6.  Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

 

İLKÖĞRETİM MATEMATİK Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

 

 

REHBERLİK Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler, Engelli Öğrenciler için hazırlanan BEP planları incelemesi, ortak veri hazırlanarak tüm ilçedeki okulların erişimine sağlanması
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 MÜZİK-RESİM-TEKNOLOJİ TASARIM-EL SANATLARI Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

BİLGİSAYAR Dersi

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6.  Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar ortak programlar ile veri havuzu hazırlama çalışması
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

 

İNGİLİZCE DERSİ

GÜNDEM MADDELERİ

 

  1. Açılış ve Yoklama
  2. Sene başı zümre toplantı kararlarının gözden geçirilmesi
  3. Birinci yarıyılın değerlendirilmesi-1. Dönem TEOG sınav sonuçlarının değerlendirilmesi-Deneme sınavlarının karşılaştırılması.
  4. Eğitim-öğretim programlarının uygulanmasında karşılaşılan güçlüklerin tespit edilmesi ve çözüm yöntemlerinin belirlenmesi
  5. Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi
  6. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
  7. Öğrencilerin başarılarının arttırılması için alınacak önlemler
  8. Ölçme ve değerlendirmede birlik ve beraberliğin sağlanması
  9. Dilek ve temenniler

 

 

 

BEDEN EĞİTİMİ  BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1- Açılış ve yoklama,

2- Beden Eğitimi Dersinin Amaçlarının okunması,
3- Türk Milli Eğitiminin Amaçları, Atatürk ilke ve İnkılaplarının 1.dönemde işlenip işlenmediği,

4- Birinci dönem Eğitim ve Öğretim yılı eğitim bölgesi zümre toplantı tutanağının okunarak değerlendirilmesi.

5- 2014-2015 Eğitim-Öğretim yılı ünitelendirilmiş yıllık ve günlük ders planlarının Beden Eğitimi  Ders Müfredat Programına göre incelenip hazırlanıp hazırlanmadığı ve 1.dönemde  müfredata göre derslerin işlenip işlenmediği,   
6- Ölçme ve değerlendirme birlikteliğin sağlanması için karar alınması, Yarışmalara katılım ve öğrenci becerilerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar,

7- Okul ders araçlarının dikkatle ve özenle kullanılmasının sağlanması. (Bu konudaki ilgili sorumluluklar zümre öğretmenleri arasında paylaştırılması),
8- Diğer zümre öğretmenleri ile koordinasyon sağlanması,
9- Öğrencilerde temizlik işlerine katılımının sağlanması,
10- Beden Eğitimi Zümresinin okulun disiplinine genel katkısı,
11- Spor alanlarının kullanımı talimatına uyulması ve spor kıyafetleri giyme yerlerinin, spor alanlarının temizliğinin tertip ve düzeninin sağlanması,
11- Milli bayram,tören ve kutlamalar,
12- Verilecek ödevlerin  konularının sınıflara göre belirlenmesi,
13- Okulda Fair - Play çalışmalarının planlanması,

14- Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar
14- Dilek ve temenniler.     

 

                                                                                               

  

 

FİZİK-KİMYA-BİYOLOJİ BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

4.Konuların Müfredata uygun olarak zamanında bitirilip bitirilmeyeceği

5. I.dönem başarı durumunun değerlendirilmesi

6.Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi

7.YGS ve LYS´ye yönelik çalışmalar hakkında görüşlerin belirlenmesi

8. Proje, olimpiyat, TÜBİTAK ve diğer kurumların yapacağı sınav ve yarışmalara hazırlık

 9 .Başarının arttırılabilmesi için nelerin yapılması gerektiği konuları görüşülecektir.

10. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar

 

 

                                                                                

 

MATEMATİK BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

4.Konuların Müfredata uygun olarak zamanında bitirilip bitirilmeyeceği

5. I.dönem başarı durumunun değerlendirilmesi

6.Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi

7.YGS ve LYS´ye yönelik çalışmalar hakkında görüşlerin belirlenmesi

8.Proje, olimpiyat, TÜBİTAK ve diğer kurumların yapacağı sınav ve yarışmalara hazırlık

9. Başarının arttırılabilmesi için nelerin yapılması gerektiği konuları görüşülecektir.

10.Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar

 

 

 

TÜRK DİLİ VE EDEBİYAT DERSİ BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

4.Konuların Müfredata uygun olarak zamanında bitirilip bitirilmeyeceği

5. I.dönem başarı durumunun değerlendirilmesi

6.Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi

7.YGS ve LYS´ye yönelik çalışmalar hakkında görüşlerin belirlenmesi

8.Öğrencilerin etkinliklere katılımı, okullarda yapılacak olan öğrenci merkezli etkinlikler

9. Başarının arttırılabilmesi için nelerin yapılması gerektiği konuları görüşülecektir.

10. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar

 

 

 

 

COĞRAFYA BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

4.Müfredat programlarının gözden geçirilmesi ve Coğrafya derslerinin amaçlarının okunması

5. I.dönem başarı durumunun değerlendirilmesi

6.Derslerde izlenilecek yöntem ve teknikler ile kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi

7.YGS ve LYS´ye yönelik çalışmalar hakkında görüşlerin belirlenmesi

8. Başarının arttırılabilmesine yönelik çalışmalar

 9 .Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar

 

 

                                                                              

  

 

TARİH DERSLERİ BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ



1. Açılış ve Yoklama
2. 2014-2015 Öğretim yılı birinci döneminin genel değerlendirilmesi (Planlar-eğitim-Öğretim-Ölçme Değerlendirme-Ödev Zümre Toplantıları-Eğitici Çalışmalar vb.)
3. Eğitim öğretim programlarında karşılaşılan güçlükler ve bu güçlüklerin giderilmesine ilişkin görüş ve öneriler
4. Eğitim bölgesi, öğretim programları ile öğretim hizmetlerinin değerlendirilerek öğretimin kalitesinin yükseltilmesine ilişkin görüş ve öneriler.
5. Başarı değerlendirme sınav sonuçlarına göre öğrenci başarı seviyesinin belirlenmesi
6. Öğrencilerin çalışma ve eğitim durumlarının değerlendirilmesi, karşılaşılan öğrenci sorunları,bu sorunların giderilmesine ilişkin çözüm önerileri.Öğrencilerin başarılı olması konusunda alınacak önlemler.
7. Öğretmenlerin mesleki eserler ile eğitim öğretim alanında yeni gelişmelerden bilgilendirilmesi için görüş ve öneriler
8. 2014-2015 öğretim yılı ikinci dönem için eğitim araç ve gereçlerine ilişkin donatım ihtiyaçlarının belirlenmesi.

 9. Erdemli ve Başarılı Birey Projesi kapsamında yapılan çalışmalar, branş bazında projeye sunulacak katkılar

9 .Dilek ve temenniler
                                                   

                


 OKUL ÖNCESİ BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

 4.Ders araç ve gereçlerinin özenle kullanılmasının sağlanması.

 5.Öğretim yöntemlerinin tespiti.

 6.Derslerde kullanılacak araç ve gereçlerin tespiti..

 7.Öğrenci başarılarını artırmak için alınacak önlemlerin görüşülmesi.

8.Belirli gün ve haftalarda, ünitelerle ilgili yapılacak çalışmaların görüşülmesi.

9.Yıl içinde yapılacak rehberlik faaliyetlerinin tespitinin yapılması.

10.Yıl içinde yapılacak sosyal faaliyet, gezi ve incelemelerin görüşülmesi.

11.Öğretmen veli görüşmelerinin plânlanması.

12.Dilek ve temenniler.

 

 

 ÇOCUK GELİŞİMİ BÖLGE ZÜMRESİ GÜNDEM MADDELERİ

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

 4.Ders araç ve gereçlerinin özenle kullanılmasının sağlanması.

 5.Öğretim yöntemlerinin tespiti.

 6.Derslerde kullanılacak araç ve gereçlerin tespiti.

 7.Öğrenci başarılarını artırmak için alınacak önlemlerin görüşülmesi.

8.Belirli gün ve haftalarda, ünitelerle ilgili yapılacak çalışmaların görüşülmesi.

9.Yıl içinde yapılacak rehberlik faaliyetlerinin tespitinin yapılması.

10.Yıl içinde yapılacak sosyal faaliyet, gezi ve incelemelerin görüşülmesi.

11.Öğretmen veli görüşmelerinin plânlanması.

12.Dilek ve temenniler.

 

 

 

SINIF ÖĞRETMENLERİ (1.2.3.4, 1-2.,3-4, 1-2-3-4) ZÜMRE TOPLANTISI GÜNDEM MADDELERİ

 

 

1.Açılış ve yoklama

2.Türk Milli Eğitiminin genel ve özel amaçlarının okunması

3.I.dönem zümre toplantı tutanağının değerlendirmesi

 4.Ders araç ve gereçlerinin özenle kullanılmasının sağlanması.

 5.Öğretim yöntemlerinin tespiti.

 6.Derslerde kullanılacak araç ve gereçlerin tespiti.

 7.Öğrenci başarılarını artırmak için alınacak önlemlerin görüşülmesi.

8.Belirli gün ve haftalarda, ünitelerle ilgili yapılacak çalışmaların görüşülmesi.

9.Yıl içinde yapılacak rehberlik faaliyetlerinin tespitinin yapılması. Okuma yazma bilmeyen üst sınıf öğrencileri için yapılması gereken çalışmalar,

10.Yıl içinde yapılacak sosyal faaliyet, gezi ve incelemelerin görüşülmesi.

11.Öğretmen veli görüşmelerinin plânlanması.

12.Dilek ve temenniler.

                                                    

 

 

 

Karaman Mahallesi Dönmez Sokak No 18 Hüseyin Çelik Öğretmenevi ve ASO. Müdürlüğü Sincik/ADIYAMAN posta kodu 02900 - 0 416 421 22 51

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.