ADIYAMAN SİNCİK İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Ücretli Öğretmenlik Duyurusu

Ücretli Öğretmenlik Duyurusu

 İlçemiz merkez veya merkeze bağlı köy / beldelerde ücretli öğretmen olarak görev almak isteyenlerin eğitimcilerin 23/08/2022 - 05/09/2022 tarihleri arasında E-Devlet üzerinden başvurularını yapmaları gerekmektedir.

2022-2023 eğitim öğretim yılı boyunca yapılacak olan görevlendirmeler yukarıda belirtilen tarihler arasında yapılan başvurular üzerinden değerlendirilecektir.

 

  • Ücretli öğretmen görevlendirmeleri öncelikle kendi alanlarında KPSS puan üstünlüğüne göre yapılacaktır.
  • 2022 KPSS yapılmadığından ücretli öğretmen görevlendirmeleri 2021 KPSS puan türüne göre yapılacaktır. 
  • 2022 KPPS puanlarının açıklanmasıyla ihtiyaç halinde yeni görevlendirmeler yeni puan türene göre yapılacak olup eski görevlendirmeler devam edecektir.

 

Başvuruda bulunan adayların sertifikalarını (özel eğitim uygulamaları kursu, yabancı dil vb.) müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) birimine şahsen elden teslim etmeleri gerekmektedir.

 

 Görev Alan Adayların Müdürlüğümüze İbraz Edeceği Belgeler

  • 1-      Diploma/Mezuniyet Belgesi/Çıkış Belgesinin fotokopisi (Aslı Görülecektir.)
  • 2-      Nüfus cüzdan fotokopisi (Aslı Görülecek)
  • 3-      Sabıka Kaydı
  • 4-      KPSS  Sonuç Belgesi. 
  • 5-      Fotoğraf (1 Adet)
  • 6-      Eğitim Fakültesi mezunu olmayanlar için varsa Pedagojik Formasyon Belgesi fotokopisi (Aslı Görülecek)
  • 7-      Ücretli Öğretmenlik Başvuru Formu  

 

NOT : Kapaklı Naylon Mavi Telli Dosya İçinde teslim edilecektir.

/meb_iys_dosyalar/2022_08/23114004_UCRETLYOYRETMEN_BAYVURU_FORMU.docx

Karaman Mahallesi Dönmez Sokak No 18 Hüseyin Çelik Öğretmenevi ve ASO. Müdürlüğü Sincik/ADIYAMAN posta kodu 02900 - 0 416 421 22 51

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.